هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Extreme Call Blocker (Stealth) 28.8 یک نرم افزار خوب برای مسدود کردن و جلوگیری از دریافت تماس ها و اس ام اس های ناخواسته در گوشی های آندروید می باشد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Retro Phone v1.0

برنامه Retro Phone به شما کمک میکند که به طرح تکراری و خسته کننده شماره گیری گوشی خود تنوع ببخشید. این نرم افزار تلفنی قدیمی را در گوشی اندروید شما شبیه سازی میکند. با این ابزار که شاید شما رو به حال و هوای دوران کودکی خود ببرد، نحوه شماره گیری شما به کلی عوض خواهد شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Android Manager

Android Manager یک نرم‌افزار کاربردی و بسیار پیشرفته برای سیستم عامل اندروید است که به شما مقدار انرژی مصرفی و مقدار مصرف انرژی توسط نرم‌افزار‌های نصب شده مختلف را نشان می‌دهد تا به جزئیات مصرف باتری گوشی پی ببرید. نرم‌افزار تنها به این قابلیت ختم نمی‌شود بلکه قابلیت‌های بسیار متنوع و گوناگونی دارد از جمله شمارنده مقدار استفاده از دیتای مصرفی توسط اینترنت، مقدار پردازش پردازنده موبایل یا تبلت، بهینه سازی سرعت گوشی اندروید و بسیاری موارد دیگر که مجموعاً باعث می‌شوند مدیریت کاملی بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Color Splash Effect Pro

color Splash Effect Pro نرم افزاری برای خلق تصاویر سیاه و سفید بسیار زیبا و خاص است. با استفاده از این نرم افزار جالب می توانید عکس‌های خود را به صورت سیاه و سفید درآورده و بعد قسمت دلخواهی از عکس را رنگی کنید. نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که مشابه این کار را انجام می‌دهند اما این نرم‌افزار کنترل‌ها و تنظیمات زیادی را در اختیار شما قرار داده و تبدیل به نرم‌افزاری خاص و متفاوت در میان نرم‌افزارهای ویرایش عکس اندروید شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Proximity Screen Off

Proximity Screen Off یک نرم‌افزار فوق‌العاده و کاربردی برای خاموش کردن صفحه گوشی با استفاده از سنسور نوری که در کنار اسپیکر گوشی است می‌باشد. پس از نصب، نرم‌افزار را باز کنید و start service را بزنید بعد هر وقت که انگشتتان را روی سنسور بگذارید نمایشگر گوشی خاموش می‌شود و دیگر لازم نیست از کلید پاور گوشی استفاده کنید!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

fring

fring یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند است که شما بوسیله آن می‌توانید با دوستان خود بصورت گروهی و همزمان، تماس ویدئویی داشته باشید. بوسیله این نرم‌افزار می‌توانید تماس رایگان گروهی تا ۴ نفر با هر نوع اسمارت فون یا تبلت با هر سیستم‌عاملی، داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار قابلیت استفاده از آن با هر نوع سرویس اینترنت می‌باشد!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AVG Antivirus Pro v2.12.2

AVG Antivirus آنتی ویروس قدرتمند شرکت پرآوازه AVG برای محافظت همه جانبه از گوشی اندرویدی شما در برابر عوامل مخرب است. این نرم افزار نه تنها یک آنتی ویروس قوی برای حفاظت از گوشی شما در برابر ویروس ها و نرم افزارهای مخرب و جاسوسی به شمار می آورد، بلکه از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شما محافظت می کند و هویت شما در محیط آنلاین را مخفی نگه می دارد. نرم افزار قابلیت دریافت موقعیت مکانی گوشی گم شده با استفاده از نرم افزار Google Maps را هم دارد. علاوه بر اینها نرم افزار دارای مجموعه ابزارهایی کاربردی از جمله قفل سازی نرم افزارها، افزایش دهنده سرعت گوشی، متوقف سازی Taskها، پشتیبان گیری از نرم افزارها می باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Lucky Patcher 2.1.9.1

Lucky Patcher نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها، بازی ها، ویجت ها و… در گوشی های روت شده است. با استفاده از این نرم افزار و با حدف لایسنس نرم افزارها، دیگر پیغام License Verification را دریافت نخواهید کرد و می توانید انواع نرم افزارها و بازی ها و ویجت ها و… را به صورت رایگان استفاده کنید. نرم افزار برای حذف تبلیغات مزاحم نرم افزارها نیز کارایی دارد. نرم افزار لیستی از نرم افزارها و بازی هایی که در گوشی شما نصب شده را نمایش می دهد و آنهایی که قابلیت حذف لایسنس یا حذف تبلیغات دارند را مشخص می کند. با ارائه هر نسخه از این نرم افزار، نرم افزارهای بیشتری پشتیبانی می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

SUBMARINE LiveWallpaper v2.2

SUBMARINE LiveWallpaper نام لایو والپیپری بسیار زیبا و جذاب است که تصویری از اعماق آب را در پس زمینه گوشی شما به نمایش خواهد گذاشت. این لایو والپیپر دارای جزئیاتی نظیر: حرکت امواج آب به صورت زنده و پویا، شنای حیواناتی مانند دلفین، دسته های ماهی، لاک پشت و … در آب و همینطور انسان، درخشش خورشید در آسمان با پرتو هایی زیبا در آب، جلبک و گیاهان دریایی حاشیه های لایو والپیپر با حرکتی بسیار کم و کند و قابلیت تغییر مکان آنها و تنظیماتی برای سفارشی سازی قسمت های مختلف هوم اسکرین مطابق با میل شما می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Yin The Cat v1.0.1

Yin The Cat لایو والپیپری فوق العاده زیبا و جالب از گربه ای با مزه به نام یین است. یین گربه ای کوچک و دوست داشتنی است که قادر است از خود واکنش نشان داده و رفتارهایی مطابق با عمل شما انجام دهد. به طور مثال اگر گوشی خود را به شدت تکان دهید، باعث سر گیجه او خواهد شد که البته باید از تنظیمات شتاب سنج اپلیکیشن فعال باشد، یا اگر در مدتی از گوشی خود استفاده نکنید به خواب خواهد رفت و دیگر رفتار هایی که کم کم با آنها آشنا خواهید شد. همینطور در لایو والپیپر تنظیماتی برای به روز رسانی و انتخاب کلاه های متفاوت برای گربه موجود می باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Mafia Live Wallpaper v1.0

Mafia Live Wallpaper نام لایو والپیپری از مافیا است که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. این لایو والپیپر مافیای جنایتکار سالهای حدود ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ میلادی را به تصویر می کشد. لایو والپیپر دارای امکانات و جزئیاتی نظیر: انتخاب تابلوی نئونی موجود در صفحه با امکان تنظیم خاموش و روشن شدن آن، انیمیشن بخار، امکان انتخاب چراغ مه و مرد به دار آویخته شده، تنظیماتی برای جنبش یا حذف شدن زن و کاراگاه، فعال یا غیر فعال سازی مه، قاتل، اتومبیل، جلاد، بیرون آمدن بخار از فاضلاب، ابر ها، گربه و بسیاری تنظیمات سفارشی سازی جزئی دیگر می باشد.

 

 

a



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Flashlight Ultra v1.1

Flashlight Ultra بهترین و کامل ترین نرم افزار چراغ قوه برای اندروید است. این نرم افزار ۹ انتخاب مختلف برای تابش نور از گوشی شما در اختیار قرار می دهد. هر یک از این ۹ انتخاب ویژگی و کاربرد خاص خود را داشته و برای موارد مختلف کارایی دارند. این انتخاب ها شامل تابش نور با استفاده از فلاش دوربین، تابش نور از طریق صفحه گوشی، تابش نور برای موارد اضطراری، تابش نور برای دفاع شخصی همراه با آلارم، تابش نور برای موارد ایمنی و… می شوند. هر یک از این موارد دارای ویجت جداگانه نیز می باشند طوری که خیلی راحت و سریع می توانید از طریق هوم اسکرین به آنها دسترسی داشته باشید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Micromotion Camera v1.4

نرم افزار فوق العاده Micromotion Camera برای عکاسی به صورت چندگانه و بی صدا و بخصوص عکاسی از کودکان بسیار مناسب می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدها عکس به صورت پشت سر هم تهیه کنید. این نرم افزار تا هر چقدر که گوشی شما فضا داشته باشد عکس می گیرد. شما می توانید چندین عکس از سوژه مورد نظر خود تهیه کرده و بهترین عکس های گرفته شده را ذخیره کنید. این نرم افزار برای عکاسی از کودکان بسیار مناسب می باشد؛ چون کودکان برای گرفتن عکس معمولا به هر جایی غیر از دوربین گوشی نگاه می کنند و اگر هم خواب باشند صدای دوربین گوشی می تواند باعث بیدار شدن آنها شود. شما می توانید از کودک خود چندین عکس با وقفه زمانی مشخص و به صورت بی صدا تهیه کرده و بهترین عکس را در گوشی ذخیره کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

RDM+ Remote Desktop 2.1.1

اگر می خواهید عملیاتی مانند ویرایش اسناد، انتقال فایل ها و… را در کامپیوتر موجود در خانه یا محل کار خود انجام دهید ولی به آن دسترسی ندارید، می توانید خیلی راحت با گوشی خود به آن کامپیوتر متصل شده و عملیات مورد نظر را انجام دهید. RDM+ Remote Desktop به آسان ترین شکل ممکن دسترسی گوشی شما به کامپیوتر دسکتاپ را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق گوشی به کامپیوتر دسکتاپ ویندوز یا مک خود متصل شده و آن را کنترل کنید. تنها کافی است هر دو نسخه اندرویدی و مخصوص کامپیوتر نرم افزار را نصب کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

“موبایل بانک” یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصاد نوین است که از طریق تلفن همراه به مشتریان بانک ارائه می‌شود. با بکارگیری خدمات “موبایل بانک” مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند بصورت شبانه‌روزی و با استفاده از تنها یک گوشی تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانکی خود دسترسی یافته، به کارت/حساب دیگری در بانک اقتصاد نوین پول انتقال داده و از طریق “موبایل بانک” هزینه قبض‌های خدمات شهری مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمایند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نیازی به وارد کردن لایسنس ندارد و تنها در اولین ورود از شما می خواهد رمز عبوری انتخابی برای ورود امن به فضای نرم افزار وارد کنید. این رمز عبور هر چیزی می تواند باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Fwarp v1.3

Fwarp نرم افزاری جالب برای خلق عکس های کمدی، خنده دار و کاریکاتور گونه است. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را به صورت مستقیم با دوربین تهیه کرده یا از گالری وارد کنید و آن را تبدیل به عکسی کاریکارتور گونه کنید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان، لحظات خوشی را سپری کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تغییرات شما به صورت آنی روی عکس پیاده می شوند. در قسمت قلموها می توانید به قلموهایی با ۳ اندازه مختلف دسترسی داشته و بر روی عکس خود نقاشی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Word Lens v1.2.2

Word Lens نرم افزاری فوق العاده برای ترجمه عبارات انگلیسی به زبان های دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات و عبارات زبان انگلیسی را به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی ترجمه کرده و زبان های دیگر خود را تقویت کنید. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کرده و دوربین گوشی خود را روی یک عبارات انگلیسی ثابت نگه دارید تا ترجمه آن عبارت در همان مکان نمایش داده شود. نرم افزار امکان ترجمه عباراتی که با دست نوشته شده یا ناخواناست را ندارد.

a



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Bluetooth Power v1.0

اگر شما برای برقراری تماس های تلفنی خود از هندزفری بلوتوث استفاده می کنید، حتما برایتان پیش آمده که در مواقعی هندزفری بلوتوث خود را در هنگام رانندگی به گوشی متصل کرده ولی فراموش کرده اید که بلوتوث گوشی را فعال کنید؛ در نتیجه هنگام دریافت تماس تلفنی، نتوانسته اید به آن تماس پاسخ دهید. نرم افزار Bluetooth Power مشکل شما را حل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید بلوتوث گوشی خود را به طور خودکار فعال کنید و غیرفعال کنید. تنها کافی است رابط بلوتوث خود را به گوشی متصل کنید تا نرم افزار به طور خودکار بلوتوث گوشی را برای شما فعال کند. با قطع رابط هم بلوتوث غیرفعال می شود. کار با نرم افزار بسیار ساده است



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ElectroDroid Pro v3.1

ElectroDroid مجموعه ای کامل از ابزارهای الکترونیکی برای علاقه مندان به طراحی مدارهای الکتریکی و محصلان رشته های الکترونیک است. نرم افزار شامل ابزارهای گسترده و مختلفی از جمله ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاوت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و بسیاری ابزارهای دیگر که این نرم افزار را به کامل ترین و برترین نرم افزار مرتبط با علم الکترونیک و فیزیک برای اندروید تبدیل می کند. این نرم افزار می تواند به عنوان کمک درس فیزیک برای دانش آموزان سطوح مختلف تحصیلی بسیار مفید باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1978
بازدید کل : 104891
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو